Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

הפועל ירושלים

האלופה החלה את העונה עם 7680 ביתי הודות ל-21 נקודות של גונס ו-18 של גרין 16 של הנקינס לא סייעו לדזיקיץ להימנע מהפסד בבכורה. הקבוצה מהבירה הפסידה הערב שבת 21 ל הפועל חדרה בחוץ ונותרה במקום האחרון בטבלה עם 3 נקודות מ-21 אפשריות.

הפועל בנק יהב ירושלים האתר הרשמי מחזור 9 עירוני נס ציונה הפועל ירושלים 87 96 שתי הארכות
הפועל בנק יהב ירושלים האתר הרשמי מחזור 9 עירוני נס ציונה הפועל ירושלים 87 96 שתי הארכות

אם הפועל ירושלים לא תצליח להחתים אף ישראלי מליגת העל כדי למלא את המקום של דוברת היא תרחיב את החיפוש גם לליגה הלאומית שם מי שבא בחשבון הוא גל גילינסקי הישראלי הבולט בליגה השניה.

. שני המאמנים ביצעו שינוי אחד בהרכב - סלובודן דראפיץ העלה את רומראטו במקומו של אבו דוסו כשמנגד יוסי אבוקסיס. הקבוצה של זיו אריה התארחה הערב ראשון במסגרת המחזור ה-13 של הליגה באצטדיון גרין וגברה. הריצה המרשימה של הפועל חיפה נעצרה לפני הפגרה עם הפסד ביתי להפועל ירושלים. בסיומו של רבע שלישי בו ניצחה קרית אתא 816 עמד היתרון של המארחת על 5153.

הפועל ירושלים רשמה פתיחת עונה חלומית עם ניצחונות על מכבי חיפה הפועל תל אביב ואפילו על ביתר בדרבי אך מתישהו גם ההפסד הראשון היה צריך להגיע. ניצחון דרמטי לחולון על הפועל ירושלים הפועל תא מחצה את אילת. הפועל ירושלים לא הייתה יכולה לצאת לפגרת המונדיאל במצב רוח טוב יותר. קבוצתו של זיו אריה שנותרה היחידה בליגת העל ללא.

הכתומים הפתיעו רבים עם פתיחת העונה הנהדרת שלהם והיום שישי במחזור התשיעי הוכיחו שהם לגמרי שייכים לחלק העליון של הטבלה עם 8796 על הפועל ירושלים אחרי שתי הארכות. הפועל ירושלים סגרה סיבוב שלם בטבלת ליגת העל במקום הרביעי ובהחלט אפשר להגדיר אותה בינתיים כהפתעת העונה. נראה שאוונס שבחודש הבא יהיה בן 34 חש מיצוי מהקריירה שלו ויקבל החלטה גם בהתאם להצעות שיונחו לפניו. מכבי תל אביב הביסה את הפועל ירושלים 03 ערן זהבי כבש אחרי ההפסד להפועל בש והתיקו מול נס ציונה הצהובים חזרו לעצמם עם ניצחון חשוב בזכות שערים של גורגה יובאנוביץ החלוץ ואייל גולסה.

הפועל ירושלים היא קבוצת כדורסל מהעיר ירושלים המשתייכת לאגודת הפועל. המחזור ה-12 של ליגת העל נמשך הערב רביעי עם משחק בין היריבות הגדולות הפועל תל אביב וביתר ירושלים בסיומו האדומים יצאו עם ידם על העליונה בזכות שער מכריע של השחקן שכל כך אוהב לכבוש מול הירושלמים ניב זריהן. אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה. מכבי תל אביב קיבלה יריבה בהזמנה כדי לחזור למסלול הניצחונות ותנסה להמשיך באותו קו גם.

נועם דוברת הפצוע גמר את העונה. הקבוצה המפתיעה של העונה חתמה את הסיבוב הראשון בליגת העל עם 02 בחוץ על בני ריינה ואחרי 13 משחקים היא נמצאת במקום הרביעי חמש נקודות מעל המקום החמישי. הגארד הישראלי שנפצע מול באקן ברס יעבור ניתוח בעקבות הפגיעה בברך. הקבוצה של שרון דרוקר שיחקה עד עתה עשרה משחקים בכל המסגרות בשבעה משחקים מחוץ לרוממה ניצחה ובשלושת המשחקים אותם אירחה היא הפסידה.

המשחק עמד בסימן הפרשת הגופייה של. זהבי כבש 03 למכבי בדרבי. הפועל תל אביב הפסידה 31 להפועל ירושלים המפתיעה. הוא חזר לישראל כדי לשחק בהפועל ירושלים וקדנציה נוספת בהפועל תל אביב בעונה שעברה.

הפועל חדרה - ביתר ירושלים 12 ספורט1 המשבר בביתר ירושלים הולך ומעמיק. יש לו מסירות שאתה לא יודע מאיפה הוא מביא אותן. הפועל ירושלים עם 20 נקודות ופתיחת עונה מרשימה אבל הפעם פשוט לא הייתה קיימת ונחלה הפסד בית שלישי ברציפות. גם דראפיץ לא עזר.

הפועל ירושלים גברה 02 על מכבי בני ריינה אחרי ההפסדים להפועל חיפה ומכבי תא החבורה של זיו אריה ניצחה באצטדיון גרין משערים של אונדזיי באצו 69 וגורדן בוטאקה 81. הפועל ירושלים גברה הערב ראשון במשחק חוץ בהיכל יד אליהו על מכבי תא 7580 במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. ששמים אותם מתחת לקו האדום יחד עם ביתר ירושלים. מאז תחילת שנות ה-90 התבססה הפועל ירושלים כאחת הקבוצות המובילות והחזקות בליגה הישראלית.

קאדין קרינגטון הוביל את רשימת הקלעים של ירושלים עם 20 נקודות ספידי סמית הוסיף 14 נקודות. הפועל ירושלים הודיעה. גלוך מספר 7 ויובאנוביץ שמו את הצהובים בפסגה עם עוד ניצחון על הפועל. מול יציעים ריקים בשל העונש שהוטל על האדומים הפועל תל אביב גברה 12 על ביתר ירושלים והשאירה אותה מתחת לקו האדום.

צבעי הקבוצה הם אדום שחור ו לבן. המאמן קיווה לנצח בבכורה אבל ראה את אופק ביטון גיא בדש ובאצו מנחילים לאדומים הפסד חמישי בשישה משחקים לעיני הקהל המתוסכל. הפועל ירושלים של זיו אריה גברה הערב ראשון 02 בחוץ על בני ריינה והפער שלה במקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה בסיום העונה כבר צמח לחמש נקודות. ירושלים החטיאה שמונה ניסיונות רצופים מחוץ לקשת ומנגד השלים גארט את המהפך וקבע 4849 - יתרון ראשון מאז 34.

עירוני נס ציונה והפועל ירושלים פתחו את המחזור התשיעי של ליגת ווינר סל עם משחק של שישי בצהריים וכראוי לקבלת השבת סיפקו משחק אדיר שבסיומו המארחת בכתום חגגה בסיום עם 8796 על הקבוצה מהבירה לאחר שתי הארכות בלב המושבה. הפועל ירושלים סיימה אמש ראשון את הסיבוב הראשון בליגת העל עם 23 נקדות וכמעט 59 הצלחה אחרי ניצחון חוץ 02 על מכבי בני ריינההיא ספגה 13 שערים ממוצע של שער למשחק אך שבעה מתוכם הגיעו נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב כך שב-11. עירוני נס ציונה בקרב צמרת.

אחרי 21 שנים הפועל ירושלים העפילה לליגת העל החגיגות נדחו בעקבות האסון
אחרי 21 שנים הפועל ירושלים העפילה לליגת העל החגיגות נדחו בעקבות האסון
Ksmqzhumrj Avm
Ksmqzhumrj Avm
Ksmqzhumrj Avm
Ksmqzhumrj Avm
הפועל ירושלים כדורגל ויקיפדיה
הפועל ירושלים כדורגל ויקיפדיה
הפועל ירושלים פירקה את מכבי חיפה 0 3 תקציר המשחק ספורט 1
הפועל ירושלים פירקה את מכבי חיפה 0 3 תקציר המשחק ספורט 1

Posting Komentar untuk "הפועל ירושלים"